En enda hemlighet

En enda hemlighet

Vilken bok? En enda hemlighet av Simona Ahrnstedt.

Var har jag fått tag på den? Jag var den allra första som lånade denna bok från det lokala biblioteket!

Vad handlar boken om: Det här är del två i en serie. I del ett var det Natalia som träffade en man hon gillade, men de var fiender i affärer. Nu handlar det om Natalias bror, dagdrivaren Alexander som träffar Isobel, läkare som jobbar som volontär bland annat för Läkare utan gränser. Och på sidan om får vi också veta lite mer om den tredje brodern.

Vad tycker jag? Jamen, det är ju klart jag ÄLSKAR. Det är ganska mycket fart och fläkt i boken, Isobel flyger hit och dit och Alexander flyger hit och dit, och när de träffas slår det gnistor. Till och med lite räddningsoperationer blir det. Och dom här heta scenerna bläddrar jag inte förbi (jag gör nämligen det ibland, om sexscenerna blir för töntiga eller använder för ”blommigt” språk i en bok). Jag har egentligen bara ett problem. Nu har jag läst den här- Simona, NÄR kommer nästa?

One thought on “En enda hemlighet”

Kommentera

