Tematrio presenter till mor

tematrio

I Lyrans Noblessers tematrio den här veckan tipsar hon om bra morsdagspresenter. Jag blir helt förvirrad- varför väntar ni i Sverige så länge med att fira morsdag? Här firade vi morsdag den 10.5!

Men presenttips kan jag ju ge ändå.

1. Handgjorda kort är aldrig fel! Jag har en hel hög med mer eller mindre sneda och vinda kort och jag blir alldeles varm i hjärtat av dem.

2. Åt mamman som skriver detta blogginlägg är det aldrig fel med böcker. Just nu skulle jag bli glad för Simona Ahrnstedts senaste till exempel. Känner man sig osäker kan man ju satsa på köpkort.

3. Den här muggen fick jag av min svärmor den här morsdagen.

Muumit Muki Mymmelin äiti

6 thoughts on “Tematrio presenter till mor”

Kommentera

