Fast women

Fast Women by Jennifer Crusie

Vilken bok? Fast Women av Jennifer Crusie.

Var har jag fått tag på den? Via Bookmooch.

Vad handlar boken om? Nell Dysart är nyskild med ekonomiska problem. Hon får jobb på en detektivbyrå. Hundkidnappning, mord, förskingring och kärlek.

Vad tycker jag? Det här var tydligen en omläsning. Men det märkte jag verkligen inte innan jag försökte sätta till boken till min Librarything-bokdagbok. Kul för stunden, men inte särskilt minnesvärd, får väl omdömet bli då. Det kan ju bero på att mitt huvud inte är på helt rätt våglängd just nu, det skriver mest uppsats vad annat än jag tror att jag sysslar med. En typisk Jennifer Crusie, med en smula osannolika situationer, och mycket humor. Sen lever som lyckliga i alla sina dagar.

Kommentera

