Så tog mars slut

Mars har tagit slut, och jag har ju faktiskt läst något. Fast jag nog mest borde ha skrivit uppsats. Men det där är väl jag i ett nötskal- aldrig hinner jag så mycket som när det är något helt annat jag BORDE göra.

Pax-nidstången av Åsa Larsson, Ingela Korsell och Henrik Jonsson
Odd och frostjättarna av Neil Gaiman
Neverwhere av Neil Gaiman (omläsning)
och sen Paulette av Barbara Constantine
Ulrikas bok av Maria Gustavsdotter
Kockskola för ensamma hjärtan av Marita Conlon-McKenna
Skuggvarelser & Blodets röst av Magnus Nord
Vackra människor av Peppe Öhman
Den röda pyramiden – Rick Riordan
Jenny – Jonas Gardell
Tollesbury time forever av Stuart Ayris
Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
The novel cure av Ella Berthoud och Susan Elderkin
Hundra omistliga ting av Lucy Dillon
En mörk och förvriden flod av Sharon Bolton
The Whitechapel Conspiracy av Anne Perry
Vintervålnader av Kate Mosse

17 böcker lästa. Flera barnböcker också, i och för sig. Dom går ju snabbt att läsa. Neverwhere kommer det ingen recension på, det är en omläsning. Men läs den absolut om du inte har gjort det.

Det blir en bok till Boktolvan- jag hade satt dit Stuart Ayris. Där befinner jag mig på 4/12. Det blir 6 böcker till Kaosutmaningen, och jag börjar ana mållinjen i den utmaningen- jag har läst 17/20 till den utmaningen.

I mitten på april ska uppsatsen lämnas in. Så oroa er inte om jag inte syns på bloggen så mycket. Oroa er mer om jag bloggar mycket..

Kommentera

