Hundra omistliga ting

Hundra omistliga ting

Vilken bok? Hundra omistliga ting av Lucy Dillon

Var har jag fått tag på den? Jag vann boken i en utlottning!

Vad handlar boken om? Gina Bellamys liv efter en skilsmässa. Att renovera gamla hus. Att adoptera hundar (nej, det skulle inte vara en riktig Lucy Dillon utan hundar).

Vad tycker jag? Har ni läst en bok av författaren ifråga förr så vet ni också vad ni får. Att ta paus, börja om, och att möta Hunden i sitt liv. Fortsätter min serie böcker denna vår som inte kräver intellektuellt engagemeng, utan funkar som bomull kring själen så att jag får paus från skrivandet.

Utmaningar: Som bonus passar den här in i Kaosutmaningen- nämligen en bok med ett djur på omslaget. 13/20 lästa till denna utmaning.

Kommentera

