Fredagsenkät från Bokbabbel

Vad kan man göra en fredag? Man kan svara på en enkät från Bokbabbel!

Läser just nu: Har just läst ut en bok (schh- berätta inte för nån, jag borde nämligen skriva på skolarbete) men har också boken ”The novel cure” av Ella Berthoud och Susan Elderkin på gång, det vill säga en bok med biblioterapi!

Borde läsa just nu: Public Finance. A Normative Theory. Eller allra helst borde jag redan ha läst den och skrivit ner de insikter jag fick.

Sugen på att köpa: Njaa, jag beställde just lite böcker, dom kom förra veckan. Jag lever nog en tid på det inköpet än. Jag har liksom så mycket annat denna vår.

Bok eller annan kulturupplevelse jag mest ser fram emot i vår: Framför allt ser jag fram emot att det ska bli kulturupplevelser, fast dom inte är bestämda än!

Antal biblioteksböcker hemlånade: 4 till mitt skolarbete, 4 nöjesböcker.

Om Lena Dunham och Caitlin Moran skulle hamna i en battle skulle — vinna. Motivera! : Nej, den här frågan kan jag inte svara på, jag känner inte alls till Lena Dunham. Jojo hört OM henne har jag, men inte läst bok eller sett tv-serie eller så.

Bonusfråga: Så ämnar jag fira Internationella Bokbabbel-dagen 21.5: Har förstått att champagne skulle vara ett hett ord i sammanhanget? Så här borde förresten alla fester vara:

festen

4 thoughts on “Fredagsenkät från Bokbabbel”

Kommentera

