Bokbloggsjerka – TV?

Finns det någon tv-serie (eller hur många som helst) som du såg 2014 (eller åtminstone påbörjade förra året) som du skulle kunna tipsa om?

Denna vecka känner jag mig ute på djupt vatten i Annikas bokbloggsjerka. Mycket, mycket djupt vatten. Jag har nämligen inte sett någon tv-serie under år 2014. Jag tröttnade på Dr House för något år sen, och sedan dess har jag inte känt något behov av att hitta en ny serie att följa.

Min man tittar på Person of Interest. Så den kan jag svara. Jag har nog sett något avsnitt, och så här har jag fattat saken: Det allsmäktiga datorprogrammet räknar ut vem som ska råka ut för ett brott, och sen är det några typer som försöker förhindra brottet. Japp.

Det enda jag följt med och gillat att se på i TV förra året var Historieätarna. Men det kvalificerar sig inte direkt som tv-serie. Kul är det i alla fall.

Snart är det dags! Sista avsnittet för denna säsongen. Det här vill ni inte missa!

Vi ses på SVT1 &  SVT Play 20.00

23 thoughts on “Bokbloggsjerka – TV?”

Kommentera

