#Blogg24: 17 december- omslagsonsdag

Idag blir det några bokomslag med tema julklappar. Eller ”snyggingar under granen”.  Om man vill se fler omslag, lönar det sig att kolla hos Bokpotaten. Jag kör på temat ”julklappar jag fått”.

Sjung stjärnor : jul- och vinterdikterDistant Thunder by Tom Macaulay T. D. GriggsSvinhuggSvartvinternBeijing Coma by Ma Jian

Det här är några böcker jag fått de senaste åren. Jag tycker ju själv att diktboken är vackrast. Åtminstone mest jullikt är det omslaget.

Undrar om tomten har några böcker i år? Jag tror kanske inte det, men man vet ju aldrig.

6 thoughts on “#Blogg24: 17 december- omslagsonsdag”

Kommentera

