#Blogg24: 8 december. Årets julläsning?

Jag känner en person som gillar att läsa. Denna person har just haft bokhylleröjning. Det gick riktigt bra, en hel kasse bortröjd. Den där kassen, den finns nu i tryggt förvar hos mig.

20141206_224958[1]

Och härifrån tror jag bestämt att årets julläsning kommer. Anne Perry är lite mer okänd för mig, jag har väl läst en av hennes böcker. Men dom här ser ju ut att passa för säsongen:

20141206_225118[1]

Det känns lite som att julafton kom tidigt i år! Vilken lycka att få en kasse utrensade böcker!

2 thoughts on “#Blogg24: 8 december. Årets julläsning?”

Kommentera

