En smakbit ur: No one gets out alive

994cb-6473057481_ce462009e6_o

Det har blivit söndag och första advent. Vi tillbringar helgen hos Pepparkakspojkarnas farmor och farfar, och har ätit risgrynsgröt så vi nästan spricker i sömmarna.

Den boken jag nu ska dela med mig en smakbit ur, är verkligen skrämmande. Det har tagit mig rätt länge att läsa den, och jag har en bit kvar än, för att jag absolut inte vågar vara ensam när jag läser denna. Mer smakbitar finns hos Flukten fra virkeligheten.

Stephanie’s eyes were open. She was lying on her back and could see nothing above. But inside the darkness was a voice, a muffled continuous voice surrounding her waking thoughts. Not a single word was loud or clear enough to be understood, but she was horribly certain the muttering could not be part of the dream because she was fully awake.

24 thoughts on “En smakbit ur: No one gets out alive”

Kommentera

